یخچال فریزر شارپ خرابی لاستیک دور درب یخچال
نوشته شده توسط : lg

یخچال فریزر شارپ خرابی لاستیک دور درب یخچال

واشر دور درب یخچال فریزر شارپ که نقش اساسی در عملکرد یخچال فریزر شارپ دارند به آسانی بر روی کیفیت مواد غذایی موجود در یخچال شارپ و همچنین مقدار برق مصرفی و طول عمر یخچال فریزر شارپ شما موثر است.

از سوی دیگر با ریختن مواد غذایی بر روی قسمت های گوناگون واشر دور درب یخچال فریزر شارپ و یا تماس با مواد غذایی ، تمیز کردن آن خیلی واجب می باشد چرا که در دراز مدت سبب ایجاد و فساد و البته بوی نامطبوع می شود.

تعمیر یخچال

 تعویض نوار پلاستیکی یخچال فریزر شارپ :

در اطراف درب یخچال فریزر شارپ یک نوار پلاستیکی قرار گرفته است که خاصیت آهنربایی دارد و سبب می شود که زمان بسته شدن درب، تا هنگامی که شما درب یخچال و فریزر را نکشید، باز نشود و در نتیجه سرما در داخل محفظه باقی می ماند ولی امکان دارد که هنگامی خاصیت آهنربایی این نوار پلاستیکی کم شود برای مثال اگر شما این نوار را تمیز نکنید، به مرور زمان کثیف شده و به درستی نمی تواند عمل چسبندگی را انجام دهد در این جا است که به علت کم شدن عمر این نوار پلاستیکی، نیاز به تعمیر یا تعویض آن خواهد بود.

واشر درب یخچال فریزر شارپ :

واشر درب یخچال فریزر شارپ از جنس لاستیک نرم تولید شده است که با گذشت زمان و یا حتی بکارگیری و عدم استفاده مرتب سبب خشک شدن آن می شود که در نتیجه امکان دارد در یخچال به درستی بسته نشود و روزنه ای بین درب یخچال فریزر شارپ و بدنه یخچال تشکیل شود.اگر آب بندی درب خراب باشد رطوبت بیشتری از هوا وارد یخچال فریزر شارپ خواهد شد.برخی اوقات امکان دارد رطوبت وارد شده آنقدر زیاد باشد که سیستم دیفراست هم نتواند آن را از بین ببرد.




:: برچسب‌ها: تعمیرات یخچال حرفه ای , تعمیر یخچال شهریار , تعمیر یخچال گوهردشت , تعمیرات یخچال صادقیه , تعمیرات تخصصی یخچال , تعمیر یخچال هشتگرد , تعمیر یخچال نارمک ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: